Monday, June 26, 2006

Lock picking for sjov


Først en advarsel disse sider er kun for hobby folk med lovlige intentioner ! OG DET ER FULDT LOVLIGT AT EJE OG BÆRE DIRKE / LÅSEPISTOLER / BANKENØGLER. men disse må kun bruges på låse du ejer (ikke lejer) eller har ejerns tilladelse ! ellers er det indbrud !

folk det skriver om ulovlige emner f.eks. indbruds teknik vil blive black listet !
når lauget starter vil folk som har indbrud eller tyveri på deres straffeattest ikke kunne optages ! J4F = just for fun (kun for sjovt) så lad os holde det ved det !
så husk åben aldrig en lås hvor du ikke har ejerne tilladelse ! Denne blog er helt ny, og under opbygning :)
Der vil komme information omkring lockpicking (låse dirkning), som sport / hobby

mvh

K. Klamp

Lock picking eller dirkning som det heder på dansk er en rimelig stor sport/hobby i feks. tyskland og Holland men man høre ikke rigtig noget til den i Danmark. Hvad der er skyld i dette er jeg ikke helt klar over ! udstyret der skal bruges sælges frit på aktionssider og er fuldt lovlige at købe og inportere.
Selve det at dirke låse er super sjovt og dybt vanedannende !
til de kriminelle elementer der søger informationer om indbruds teknik på denne side må jeg skuffe ! det at dirke en lås op er en "kunst art" som tager lang tid at mester ! og selv dirke eksperter kan være timer om at åbne en lås + det faktum at dem der virkelig har noget der er vær at stjæle som regel og så har en dirke fri lås og alarm der svare til det ! hvis jeg må forslå en mursten gennem et vindue og NÅR du bliver fanget skal du nok lære alle triksene i fængselet :-)

14 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Findes der helt dirkefri låse?

February 14, 2008 11:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

hey jeg er ny til dette så jeg har fundet mig en bunke gamle hænge låse som jeg er startet med. har fået de første op men nu er jeg kommet til en ABUD No 65/50. og den kan jeg simpelhen ikke få op. når jeg lægger lidt "pres" på låsen rør den sig stort set ikke og når jeg så skubber til en safty pin, kan jeg slet ikke mærke den siger klik eller sætter sig fast eller noget som helst.

July 28, 2008 12:30 PM  
Blogger dadadi said...

Jeg er helt ny til det her..

Jeg sidder med en ABUS no. 65/40,

Det udstyr jeg har er: En clip fra en kuglepen, som tension..

En papirclips..

En hårdspænde..

Jeg vil gerne vide hvor andet udstyr evt. kan købes..

March 05, 2009 11:40 AM  
Blogger Knudsen97 said...

Kender i nogen steder hvor man kan købe en lock pick sæt?

October 09, 2009 11:35 AM  
Anonymous Kasper said...

Man kan købe alt muligt praktisk på lockpick.dk

November 03, 2009 3:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Et link til godt grej, og en kanon service.. Leveringstid på kun 2-4 dage.. www.multipick.com
Hilsen "Begynderen"

December 18, 2009 1:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

man kan også gå ind på www.lockpick.dk der finder du alt inde for dirke låsepistoler og bankenøgler og varerne sendes fra Danmark direkte til dig. der er også mulighed for at betale med visa/dankort.

http://lockpick.dk/dirke-laase-pistoler-35/

November 30, 2010 12:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Overpiser, overpriser og atter overpriser.... er der ikke nogen hjemmesider der ikke har location i amerika som sælger uden at rippe folk totalt??

August 28, 2014 5:59 AM  
Blogger Unknown said...

http://eud.dx.com/search/lock%20pick%20set det er et Hong kong firmas engelske varehus

October 07, 2014 12:25 AM  
Anonymous Jakob said...

www.masterkeys.dk det er en fornuftig side, med gode priser

December 26, 2014 6:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

masterkeys.dk er da en total rip off shop.
Deres priser er næsten dobbelt så høje some alle andre steder.
Jeg kan kun anbefale wizardsoflocks.com, de er pisse billige og har endda shoppen på dansk og med dansk kunde supoprt.
Har brugt dem mange gange og er yderst tilfreds.
https://wizardsoflocks.com

December 09, 2015 2:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej. Nogen der kan hjælpe med hvor jeg skaffer en banke nøgle til ruko låse ?

July 12, 2019 5:58 AM  
Anonymous Joker3700 said...

Banke nøglen kan man lave selv ��

July 03, 2020 3:36 PM  
Blogger Unknown said...

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i en assa ruko 1 hængelås

July 10, 2020 1:06 PM  

Post a Comment

<< Home